FAQ

ZAMÓWIENIE I OBSŁUGA KLIENTA
 

ILE TRWA REALIZACJA ZAMÓWIENIA?

Czas realizacji zamówienia to 20 dni roboczych. 

 

JAK I KIEDY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?

W związku z indywidualnym charakterem zamówienia, nie jesteśmy w stanie obsłużyć zwrotów (art. 38 ustawy o prawach konsumenta). Dlatego na każdą pierwszą koszulę oferujemy za bardzo atrakcyjną cenę.  

 

JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z TYXO?

Za pomocą formularza na podstronie KONTAKT lub przez bezpośredni numer telefonu: +48 793 907 908.

 

MOGĘ ZAPISAĆ WYBRANE PRZEZ SIEBIE KOSZULE PRZED ZALOGOWANIEM SIĘ?

Tak, aby to zrobić dodaj swoje wybory do schowka.  

 

 

 

WYMIARY I APLIKACJA

 

 

GDZIE ZAPISUJĄ SIĘ MOJE WYMIARY?

Wszystkie zestawy wymiarów zapisują się w PANELU KLIENTA, na LIŚCIE WYMIARÓW.

 

JAK SPRAWDZIĆ, GDZIE MOJA KOSZULA POWINNA LEŻEĆ LEPIEJ?

Stań przed lustrem i sprawdź, w którym miejscu koszula jest niedopasowana, korzystając ze wskazówek, które znajdziesz na naszym BLOGU: "Jak rozpoznać koszulę idealną dla Ciebie".

 

CO ZROBIĆ, JEŚLI SYSTEM ODRADZA MI USZYCIE KOSZULI MTM?

Oznacza to, że nie posiadamy w naszej bazie MTM wzoru koszuli, odpowiadającej Twojej - w tym przypadku - skrajnie niecodziennej sylwetce. Oczywiście możesz nadal zamówić ją u nas, jednak nie możemy zagwarantować Ci perfekcyjnego efektu i dopasowania. Jeżeli będziesz chciał nadal złożyć takie zamówienie, skontaktuj się z nami indywidualnie.

 

JAK DZIAŁA APLIKACJA? DLACZEGO MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ, ABY Z NIEJ SKORZYSTAĆ?

Aplikacja za pomocą algorytmu analizuje wymiary na podstawie zdjęć, następnie dodaje je do nowej listy wymiarów przypisanych indywidualnie do Twojego PANELU KLIENTA. Z tego powodu wymagane jest posiadanie konta, inaczej wymiary nie zostaną zapisane.

 

JAK UBRAĆ SIĘ DO POMIARU ZA POMOCĄ APLIKACJI?

Wystarczy założyć dobrze przylegającą do ciała, cienką warstwę odzieży, która nie będzie zniekształcać prawdziwego wyglądu sylwetki.
Innymi słowy: unikaj grubego ubioru, kołnierzy, luźnej garderoby. Nalepszy będzie obcisły, sportowy T-shirt.

  

W JAKIEJ POZYCJI STAĆ PODCZAS ROBIENIA ZDJĘĆ?

Aplikacja na każdym kroku udziela niezbędnych wskazówek. Postępuj uważnie, zgodnie z jej instrukcjami.

 

CZY MOGĘ ZROBIĆ SOBIE ZDJĘCIA W LUSTRZE?

Nie. Lustro może zniekształcić obraz, a pozycja, w jakiej trzymasz telefon jest niepoprawna. W celu otrzymania jak najdokładniejszych wymiarów, skorzystaj z automatycznego asystenta selfie wbudowanego w aplikację, lub poproś drugą osobę o pomoc.

 

GDZIE TRAFIAJĄ MOJE ZDJĘCIA I CZY SĄ ZAPISYWANE?

Fotografie służą jedynie do odczytu dokładnych wymiarów ciała za pomocą automatycznych algorytmów. Przesyłka danych odbywa się przy użyciu szyfrowanego protokołu. Już w pierwszym kroku bezpowrotnemu zamazaniu ulega twarz osoby widocznej na zdjęciach, w sposób uniemożliwiający jej identyfikację. Nie ma podstaw do niepokoju: Twoich zdjęć nigdy nie obejrzą inne osoby, a najdalej po kilku dniach zostaną usunięte.

Jeśli zamówisz u nas koszulę w oparciu o ostatnie wymiary, aby zagwarantować najwyższy poziom usług i zapewnić, że zamówiona koszula będzie najlepiej dopasowana, będziemy na wszelki wypadek przechowywać Twoje zdjęcia nieco dłużej - aż do zakończenia obsługi aktualnego zlecenia. W takim przypadku, zanonimizowane już wcześniej zdjęcia przechowywane będą w specjalnie zaszyfrowanym elektronicznym sejfie.

 

CO DZIEJĘ SIĘ Z MOIMI WYMIARAMI PO SKORZYSTANIU Z APLIKACJI?

Wszystkie zestawy wymiarów jakie stworzysz korzystając z aplikacji, zapisują się automatycznie w PANELU KLIENTA, na LIŚCIE WYMIARÓW.